Så var det, det här med att tänka en väldans massa.

Mm imorn är det julafton och hur sjukt är inte det?
Asså för bara nått år sen satt man och räknade
ner till den 24.e december men det har man fan
inte kunnat göra detta året. Tiden bara springer iväg!
Man hinner bli äldre och man prioiterar viktigare saker.
Innnan kändes det alltid som att det tog år och dar
innan julaftons morgon var kommen och nu är den
redan här. Ja, imorgon iallfall! Ska bli mysigt att fira
med bara familjen, inte massa stohoj osv. Blev bjudna
till moster i Halmstad men fick tacka nej för att lilla jag
ska ju jobba kl. 8.30 på tidag. KUL???!!! Ehh nä.
Men nu när man vatt sjukskriven så får man jobba lite
extra såå man får lite money. För pengar är ju aldrig fel.

För er som inte vet så har jag och lilla Majkie börjat träffas
igen. Men vi tar det lugnt. Vill inte sabba det igen. Så igår var
jag i stan och handlade luleklapp till honom. Köpte sånna saker
som han behöver och inte en massa onödigt trams. Får hoppas
baby blir glá annars får han ju byta det =) Hahaha....!

Var med Milla och Eldar igår, köpte sushi och kollade film hemma
hos dom. Såå det var himla mysigt. Fast däckade i deras soffa så var
tvungen att köra hem mitt i filmen *snark*

Ahh sen har jag börjat fundera på vad jag vill göra av mitt liv och tanken
faller hela tiden på MUSIK eler FOTBOLL. Men om ifall att det skulle skita
sig såå måste man ju ha en reservplan och min plan är att bli Frisör.
Hittade en utbildning i Helsingborg men det blir jobbigt att pendla dit. Så ska
kolla om det finns nått här i Malmö. Måste ju se så att det går ihop med fotbollen
oxå. Det tradiga är att utbildningen går på 110 000 spänn. Hm men vad fan, tror
det är ett yrke som skulle passa mig bra. Jag menar jag älskar att spexa med mitt
egna hår och skilja mej från MÄNGDEN..... Så då skulle det nog passa bra att få
leka och stjla andra människor. Syrran och jag snackar om att öppna eget.
Jag som frisör och Anna som make up artist. Skulle nog kunna bli rätt bra tror jag.


Sen har vi ju min äldsta syrra JESSICA som ska bli POLIS. Så jävla coolt! Är så sjukt stolt
över min syster. Hon har en massa svåra tentor som hon klarar en efter en. Hon är menad
för detta yrket. Såå det ska bli coolt när hon är färdig sommaren 2009. Ska bryta mot alla lagar
som finns hahaha. Nää skoja bara.

Nä men ska snart jobba och sen ska jag hem till min lilla Majkie.

Sen imorn blir det julmys med Micke på morgonen, sen hem och fira med familjen och efter
det ska jag hem till min allra bästa vän som är helt underbar. Vi ska byta luleklappar och
mysa lite. Såå har en känsla av att detta kommer bli en över mysig Julafton!


Ha en riktigt GOD JUL allehopa!

PEACE OUT!!! ***

//E^^^^A


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag älskar dig mest av allt i hela världen! Tack för igår.IDAG SKA VI SKAKA RUMPA & DRICKA SKUMPA! Puss

2007-12-25 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback