Dreams can't always come true...

Lite smått deppig för tillfället.
Man har en dröm, man har talangen och man har viljan.
Men hur tar man sig dit? Önskar jag visste det.

Musiken tar en stor plats i mitt hjärta. Ofta är det musiken som
fulländar mig. Att stå på scen och underhålla och få vara ett med
en publik, nått bättre finns inte.

Jobbigt att känna att man är ämnad till att stå på scen, synas, höras,
och underhålla men man får inte göra det. Jobbigt det där.
Önskar man hade all tid i världen så man kunde ägna sig åt att skriva
material och kanske få ihop en låt eller två. Men den tiden finns inte.
Plugga, träna, plugga, sova, plugga, äta osv osv.

Håller på att skriva en låt nu men det tar ju sån *beeep* tid ju.
Önskar bara man kunde fått lite hjälp, lite vägledning.
Aja life's a bitch and then you die.

Har iallfall haft några underbara sining moments i mit liv.
Fotbollsgalan 2008, Sommarchansen 2008 och Idol 2004.

Man vänjer sig rätt så snabbt vid tanken av att inte stå på scen.
Det jobbigaste är när man väl får göra det och känner:
Det är det här jag ska göra!

Aja never mind. Ska sova nu. Över trött.

Peace out!!

///E**A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback