Ett sant minne för livet!!

Bläddra igenom lite pics och hittade detta.
Var ju med och uppträdde på fotbollsgalan nu i November.
Vilken upplevelse säger jag bara. Skoj som bara den var det.
Jobbigt att känna så starkt för något och så får man inte hålla
på med det. Man blir lite så hmm heartbrokend =(

Men har önska mig en gura i julklapp nu, så har det som projekt
att lära mig spela. Då ska jag fan skriva låtar! Hehe
Ja, försöka iallafall. Hehe...

Nä, the picture.



Verkligen en upplevelse jag aldrig kommer att glömma.
Ohhh vill bara stå på scen igen!!!

Well well....

Var föresten på släkt - julbord på Hotell Tylösand nu i helgen.
Himla trevligt att träffas allehopa, Vi spa:ade och hade över mysigt.
God mat, gratis sprit och världens bästa släkt på plats.
Det kan inte bli bättre.

Samma här skulle fota och dokumentera hela kvällen men mitt batteri var lågt.
Så det ända jag lyckades få bilder på var på spa:et.
Inte så bara det men aja.

Sleeepy maybye? Mhmm!

Peace out!!

//E**A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback