Julbord a la Willy's

Mmm jepp jepp förra lördan hade vi fest!
Vi blev bjudna till Horizont i trellehulla. Där fick vi Julamad och och trevligt sällskap.
Dom hade nån typ av show som var rätt trevlig, lite för mycket på slutet men annars
helt ok. Jag hade ju min bästis som bordsdam såå klart man har skoj då.
Plus att all the youngies satt vid oss. YEEAH!!!

Såå jaa vi hade klätt upp oss och hela fadderuttan. Milla var så himla fin. Hon hade en svart
tubtoppsklänning med lite volanger ner till. Jätte fin va den och som pricken över i:et hade hon
svarta handskar hehe. Hon kan hon. Själv hade jag en knall lila klänning med en rosett, köpt
på H&M. Jätte fin var den, tubtopp den oxå.

Sen vid 12 tiden drog vi vidare till Slagt där jag och Sara från jobb mötte upp The One and only:
Jess. Plus en massa av mina undrbara och goa fotbolls vänner.

Jaa det var faktiskt en lyckad kväll. Hade dock tankarna på att bli as nitad men med tabke på att
man fick en cider och en snaps under hela julbordet så blev det inte av. Haha.

Aja lite pics maybe.




Best friends.





Freaks...



Haha.

Bilderna är snodda från Milla. Glömde ju min kamera. Snyggt jobbat!!

Imorn är det jobb på Willy's som gäller. Ska ändå bli skoj att få träffa alla igen!

Sleep tight bitches.

Peace out!!

//E**A

Kommentarer
Postat av: vera

Gumman, e du inne i en alkohol period eller?

Du som aldrig dricker...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback