And on it goes...

Hade spelning igår på en privat fest med mitt band SPEEDY MATTSONS!
Det gick jävligt bra faktikst. Men det är nog inte meningen att man ska stå
och sjunga 55 låtar under en kväll. För jag är HES! Kan knappt prata för fan.
Men men vad gör man inte för att få sjunga lite. I vanliga fall skulle jag inte
blivit så här hes men efter allt tummult efter Fotbollsgalan, skolan och rep
med bandet så har man lyckats åka på en lite fökykning och den tog ut sin
rätt igår. Haha.


Men visst det är ju bara lite smått sexigt haha.

Har inte varit inne och kollat på Dailyroxette på ett par dagar så idag gick jag
in och besökte hemsidan. Fick mig en glad överraskning.


Emil__BG said on
November 21, 2008 21:21:

EMMA CHRISTENSEN is gorgeous!
I would go to club tour ,just to see her live on stage!


Kul att se. Jag menar jag har ändå fått bra respons av många på Dailyroxette så
jag menar att nått finns där. Om folk till och med kan tänka sig att gå på en konsert
med mig. Det pirrar i min mage bara att höra det!

Tänkte lägga in lite bilder från igår. Hope you enjoy it!













 








Speedy Mattsons består av:

Micke: Keyboard, gitarr /kör
Hannes: Trummor
Nisse: El gitarr
Jens: Bas /kör
Emma: Sång

Nu ska jag in i duschen.

Peace out!!

//E**A


Kommentarer
Postat av: vera

Vad fin du var gumman:0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback