Fotbollsgalan 17/11.

Jaa, alla ni som inte har nått för er måste kolla då. Helst kl. 21.10 för då går vi på scen!
Japp, you heard me. Ska köra för Pelle då han sjunger sin nya singel Silly Really.
Fatta så jävla ball detta ska bli!!!!

Jag kan intre fatta detta. Ska blir såå sjukt coolt att träffa alla fotbollsspelare.
Jag menar hej Zlatan och Hej Pelé. Ohhhhhh!
Och Hej jag får uppleva min största dröm. Att stå på scen igen.

Har fått massa mejl från Pelles peeps. Så gickk in På WESC hemsida och fick
väla scenkläder. Jag menar THANKS! Såå detta ska bli underbart.
Har inte hunnit bli nervös än men jag lär ju bli det.

Aja måste vila lite nu.
Väntar på att Baby ska komma hem så jag kan köra och hjälpa mossan att handla
lite. Mm, ska nanna hemma i vellinge idag. Jobb imorn!! PENGAR!! Hihi....

Peace out!!

///Emma

Kommentarer
Postat av: Alberto ("Lantartida")

Are you going to play with Gessle tomorrow? I read your name in The Daily Roxette.



http://www.dailyroxette.com/



Good luck!



Kram,



Alberto, from Spain

2008-11-17 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback