Nu är man med i diskussioner på Daily Roxette.com

Helt ofattbart detta. Känner mig som en stjärna trots att jag egentligen
bara ska mima till denna låt. Men jaa folk har hittat mig på youtube
och min blogg och hela kittet. Lite stolt blir man ju ändå.

Detta livet hade man lätt kunnat ta del av. Ska börja fila lite nogrannare
på min låt som jag har skrivit. Se till så att Jens och jag sätter ackord
till den och får till den som vi vill. Sen ska jag försöka få nån att lyssna
på min låt. En låt som jag faktiskt tror kan bli nått.

Idag gick jag upp 7.30. Tog ett bad och fixa till mig lite. Kom till globen och
körde genrep ett par ggr. Begav mig ut på stan för att fixa leggings till min outfit
med med min underbara moster. Sen begav vi oss till WESC affären och köpte
ytterligare lite grejer till mig, TACK!!

Så nu har man en ny garderob =) hehe.

Sen nu halv fyra körde vi genrep med kläder osv, nu är jag hemma och ska käka lite
och sen vid kvart över sju så bär det av till Globen för smink och förberedelser.

Sååå I can't wait!!

Gör mig en tjänst, slå på tv4 kl. 21.10 så får ni se nått skoj!!!

Peace out!!!

///E***A

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej Emma!



Ta inte användarna på TDR på fullt allvar. De är lite inskränkta. Vi andra, normala, tycker att det är skitkul med ett nytt, gulligt, ansikte på scen! :) Hoppas att du är med nåt mer!



T

Postat av: Emma

Hej Thomas.

Nä, verkligen inte. Tycker bara det är helt fantastiskt att jag efter bara 4 min mimade i tv får så mycket uppmärksamhet. Fokussera på det som är positivt och förstår att alla inte kan älska mig =) Fast det är ju alltid roligast ;) Hehe.

Ha de bra och vi får väl se vad som händer.

Men håller tummarna :)

//E

2008-11-19 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback