Ofta har man hört folk förstöra denna låt...

Men not in a million years trodde jag att hon var kapabel till detta.
Jag snackar om självaste Mariah Carey.
Shiit, vad har hänt? Fick panik när jag hörde det...
Hon som är så grym. Man hör när hon går upp i vissa partier att
hon har det i sig men hon tvekar liksom. Fan är man världsartist
går man inte in och halv sjunger en låt. FALSKT dessutom!!

Nä, detta håller inte.

Jag har försökt på mig denna låt många ggr men jag har insett att
jag är ingen Mariah Carey så jag har gett upp lika snabbt.
Men helt ärligt, kan självaste hon göra den så dåligt så vett i fan alltså.

Stör mig som fan, för jag hittade en version av när låten precis kommit ut,
som hon då sjöng live. Men den gick inte att lägga in. Den sjöng hon enligt
orginalet och fy fan, det var den ena piggen efter den andra.
Kan inte direkt påstå att jag fick piggar av denna senare versionen 2008.
Sjukt kass, bara i sticket som hon verkligen gav allt. Annars NEJ, USCH!



Så jag lägger in orginalet och den kassa versionen vill säga.
Avgör själv vänner. Jag kan säga att den versionen jag hittade live från år
1993 den lät precis som orginalet. ÖVERBRA!!!

Aja avgör själv.

Den bra versionen.



Den dåliga versionen.




Nä, nu ska jag göra lite kaffe och kolla på lite tv sen sussa kudden.

Peace out!

//E**A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback