Snygg eller ful?

Hm, fick fria tyglar nu i torsdags att styla vår egen frisyr på vår docka.
Som jag nämnt innan så ville jag först bara göra nått rockigt.
Men så fick jag lite idéer när jag väl stod och fixade med min docka.

Reslutatet blev så här:














'





En del foto jag vet haha.
Detta är dan efter att jag gjorde frisyren såå den har släppt lite på längden.
Håret ligger inte alls lika fint som dan innan. Hade plattat håret utåt så det
skulle få lite volym och se så här fint och uppklippt ut. Men det försvann.

Men visst var den ändå lite fin.
Min första stylae frisyr hehe.

Peace out peeps.

//E**A

Kommentarer
Postat av: Millis

Snart har jag så långt hår Emma ;) Då vet du vad du ska göra på mig! jättefint! Puss

2008-11-01 @ 18:39:27
Postat av: vera

Så JÄVLA cool Frissa fumman!!

Skit fin ju!

När jag har fåt långt hår igen så ska du göra en sådan friss apå mig, OK?!

Kramis

Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 23:06:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: G

Hej hej! Nu är det äntligen dax för en GRATIS design utlottning, kika in på http://babbidesign.blogg.se och kika om designen passar just dig! Välkommen.

2008-11-02 @ 23:06:53
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: steffie

Snyggt!! :) ja du, du vet var jag finns om du vill öva lite :) hihi

2008-11-05 @ 22:15:12
Postat av: Anonym

vad fick du för betygen på den?

2008-11-14 @ 11:03:07
Postat av: Emma

Vi fick inget betyg. Det var typ tredje dagen så fick vi leka lite. Såå mycket möjligt att jag fick ig haha. Jag tyckte den var ball iallfall. kunde blivit bättre men vi hade inte så lång tid på oss såå det var ju synd. Men ha de gott.

//Emma

2008-11-14 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback