Halloween Party á la Millas place ikväll.

Jepp jepp, that's right.
Min bästaste bästa vän fyllde 23 år i måndes och detta krävs ju ett firande.
Förra året hade hon festen ihop med Jessie (sick party buy the way) så kan
ju bara förutspå hur denna kvällen kommer sluta. Men är ledig på lördag så
det kan ju kvitta.

Jag ska vara utklädd till en indian, kommer lägga in bilder sen. Steffie och min
syster Anna kommer hit och gör vid sig. Vi ska först in till stan och fixa Millas
present osv.

Satt precis och betalade räkningar och då slog det mig: Detta är min sista vecka
som jag jobbar och tjänar in bra med pengar. Ska börja plugga nu på måndag
till frisör. Ska bli så jäkla roligt. Men fan det kommer bli tufft att inte ha så mycket
pengar som man är van vid. Men men vad gör man inte för att få den utildningen
man vill ha =)

Ikväll blir det festa sattan och förmodligen utgång. BALL!

Nä, jubba jubba jubba.

Peace out!!

//E**A

Kommentarer
Postat av: vera

ha det så roligt ikväll gumman! Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback