Maskeradbilder önskade av min kära vän Vera!

Vi hade en sjuhelvetes ball kväll hos Milla.
Nästan alla var utklädda och dom som inte var det paddase
genast på att sno till sig öron, huvuden och dess like.
Det blev mycket boos för min del, inte bra för nån som anser sig
vara nykterist, typ! Haha

Nä, men det händer inte ofta att jag dricker. Har blivit lite mer nu på
senaste tiden. Men men what to do liksom?

Just det, Milla hade fyllt år. Varav maskeraden.

Min going till pojke kom oxå till festen. KUL!
Jag har förresten flyttat till honom nu i o med att jag pluggar i stan.
Min första dag idag. Imorgon ska vi börja klippa. Ska bli så J*VLA ball!
Soo you know who to call when you need your hair done!!

Aja, blabber, blabber, blabber.

Here comes the pictuuuurreees!


























Aja that's enough!

Kommer fler på fejjan.

Peace out!!

///E**A

Kommentarer
Postat av: vera

Ni var så söta hela högen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback