Så ja, då har man börjat sin utbildning!

Jepp, nu har jag börjat min utbildning.
Frisör ska jag bli för er som icke vet. Hade tankarna på att välja detta
till gymnasiet men då hade jag precis kommit underfund med att jag
kunde sjunga såå då valde jag es musik istället.

Men nu imorgon är iallfall min femte dag och det har vatt himla skoj faktiskt.
Började klippa redan andra dagen. Inget avancerat men ändå.
Det svåraste för oss alla var nog indelningarna man gör innan man börjar
klippa. Nu i början överdriver vi satan oxå. Jag menar satan!!!
Sen när man är klar så kommer man kanske bara göra två tre.
Finns ju till och med de frisörer som skippar det totalt.

Sen idag (tors) fick vi fria tyglar till att styla vår egen frisyr.
Tänkte först bara köra på en vanlig tupperad lugg och köra lite rocker chic
men fick mig en annan idé då jag stod och höll på.
Vet inte om jag kan lägga in bilden för tog den på mobilen och jag vet icke om
jag har med mig den sladden. Hum!! Ska kolla.....

Nepp, den sladen har vi glömt hemma i Vellinge. Har ju flyttat in till pojken nu
medans jag pluggar. Saknar mamms och papps men ändå skönt att slippa
ta buss och så tidigt på mornarna.

Undrar hur Willy's klarar sig utan mig?
Förstår inte varför inte Milla får ta över abdelningarna nu redan såå det kan vara lite
ordning och reda där. Aja, det fixar sig väl. Saknar mina små snuttar på Willy's bara.
Ahlin, Steffie och Milla. Måste träffa Milla nu nån dag. Problemet är ju bara att man
är helt slut när man kommer hem. Är inte van vid att plugga ju.

Aja, ska ändå hem imorn så ska försöka lägga in bilden då.

Måste nog nanna nu. Skola imorn men jag slutar kl. 12.30!!!!
WIIIIEE!

Sleep tight!

Peace out!!

///E**A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback