Sugen på att...

Fixa till denna hårfärgen. Är sjukt jävla sugen men vet att jag kommer
sakna mitt blonda.

Ahhh jobbigt vill bara klippa mig eller få mitt hår lite långre.
Det tar typ snark mycket längre tid att få det långt liksom. Palla!!!!

Ska till Natta imorn och fixa utväxten.
Kanske lägga ett större parti med denna koppar röda färgen
som Ashlee har. Såå jävla snygg att jag dööör!

Vågar man färga håret i den färgen? Vad tycker ni?
Ohhh just det imorn får jag min fina skor av älsklingen.
Dom har kommit nu och jag har längtat ihjäl mig efter dom!!!!

Nu kommer det some pics...



Så jävla snygg färg!!!


Så ser dojjan ut bara att min är svart. Öveeer het. Lite så SJP över den. Love it!!

Ska nanna nu.

Just det imorn ska vi hem till Vera, Kenny och Lilla Annie och kolla film. MYS PYS!

Sleep tight!!

Peace out!!

///E**A




Kommentarer
Postat av: vera

Go for it! Jätte snygg färg!

Postat av: josse

Hur gick det med färgen!!:) Cool by the way

2009-01-21 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback